Be strong!

Va alltid stark. Du ska inte missa underbara saker som händer i livet, alla kan alltid övervinna sin svaga sida i vilket väder som helt, man måste bara tro på dig själv, om man inte gör det, så kanske du missar den underbara chansen...

S
tått hela jävla dagen idag, haha. Kök hela dagen faktiskt kul men tråkiga var att mitt bröd smaka nt ngt !:( men hann baka 3 saker :D ! bröd, mina super goda muffins, o en god misslyckad rulltårta, till en rullator nee, men den va god, men när vi skulle ta på den sockriga saken, så fick vi ett helt stort hål i mitten :( men jag lyckades snygga till den haha ! Imon blir det sovmorgon börjar 09.45, så skönt ! Sova till 7, en timme extre, o slöa mig lite.. men måste skaffa pengar oxå. höhö.
ajaj, dagen har varit sådär, är sur nu. pga en sak, men tänkte nu, ska behandla folk som de behandlar mig ! så fuck dem som behandlar mig illa, ;)
kram !!
Kolla gärna in : www.eemiliarebecka.blogg.se !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0