i'm lost..

jag vet inte vad jag ska göra, nt med kärleken. vill nt såra ngn, jag vill bara just nu leva livet, va singel ett bra tag... jag måste gå vidare från han, men det kommer ta tid. jag fick en helt ny värld när han skapade den, sen nör vi bröt kontakten, så försvann halva jordklotet, sen träffa jag andra underbara personer, sen kom den nya världen tbx... och nu förlårade jag den helt.
Men nån dag så måste man läsa den sista sidan av boken.. även när det är som mörkast.

du gjorde mig lycklig du fick mig att känna som att jag levde i en annan värld, som drömmar kom sant, nu drömmer jag mardrömmar för du inte finns i mina drömmar mer, men du såra mig sjukt mkt när vi bråkar, kmr aldrig glömma dig Albin Karlsson, du var min första stora kärlek som kmr vara väldigt svårt att släppa.



i våra mörkaste mardrömmar, hittar vi även ljuset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0