Love me or hate me. I'm still gonna shine !

Då kom man tillbaka till skolan ! Klar med marknadsföring, eller vi ska göra det nästa vecka med. Sitter man på lektion och har assssont i magen :( typ spyfärdig.. Må faktiskt bra idag!, iaf det över igår... Men vet faktiskt inte vad jag ska göra.. va singel ett tag? leva livet gör jag iallafall... Och får man väll göra ett CV ikväll! Mamma får hjälpa mig.. haha ! söka donken jobb med emilia ! hihi, sjukt underbar vän ! Tackar gud att hon finns. Har aldrig haft en sån vän som henne innan ! hihi. Planer redan för sommarlovet. Ska till kroatien eller hur man stavar det .. iaf hit ska vi : http://www.solresor.se/resa-till/kroatien/dubrovnik/valamar-club-dubrovnik/ , längtar redan !! ska sola varje dag i 2 underbara veckor med pappa ! Rensa tankarna, bara va mig själv, fast det är jag alltid. palla nt va en annan person o leker bitch haha, eller ja ..
Bjuder en bild på älskade emilia ! & mig. haha, måste ta nya bilder. Har redan typ lagt ut alla på bdb xd.

emilia ! kolla våran blogg ! : www.eemiliarebeckaa.blogg.se


Rosa bilden : vår underbara blogg glöm ej cheka ! <3
Egooo bild på mig. När jag har min naturliga hårfärg ! Nu är jag brunett, färgade första gången efter jul ngn, sjukt haha ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0