Moving on...

Bästa vän! Emilia, har rätt.. man kan inte ha en person som inte litar på en, som sårar en hela tiden. Även om alla saker jag har sagt till dig är sant. Men nu och sist när vi bråka. Så klara jag inte det mera. Jag visa min svaghet för dig, men det är det bästa sätter för oss både. Jag har sagt till en del att det gick att gå över från dig, men det gjorde det inte. Istället träffade jag andra underbara personer, men tänkte fortfarande på dig. Men nu när vi snacka igen är det samma sak som innan, bråk bråk bråk.. Dags att gå vidare. Vi är kanske gjorda för varran, men nej. Man kan inte ha en person som inte har tillit, osv. Du va min, jag var din. Men inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0