Never changes.

Vet inte vad jag ska göra. Finns så många val att göra, vilken av dem ska jag ta? vill inte göra fel val, men ibland är det bättre att göra fel än att inte göra något åt det allas. Men jag vet iallafal vad jag ska göra, fortsätta leva livet, forsätta andas, finns många utvägar som man kan ta, korta, längre utvägar. Men jag fortsätter gå min egen väg. Och se vart jag kommer, stanna då & då. Men då är det bara rensa tankarna, inte välja fel väg. Jag vet vad jag vill, ibland får man bara tänka och vänta tills ett svar än att göra något annat åt det.
Det finns inget fel eller rätt i ett liv. Man ska bara lära sig göra på sitt sätt. Ändå om det blir fel, så är det bättre att göra fel än att göra inget åt saken. Fortsätt le och va glad, ingen ska ändra på den du är..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0