Truth or Dare...

Jag orka snart inte mera! Jag gööööör allt för att få dig att inse hur mycket jag verkligen vill ha dig, du säger att jag hittar på löngner osv?  Jag har serri aldrig känt så här för någon, men du sårar mig verkligen när du bara skratta åt mig. Ska det va så i hela framtiden?  Att du skriver till mig att jag gör de o de, när du säger ja hittar på löngner?! O när jag sitter o mår skit! O berättar sanningen. Kan du aldrig lita på mig? Måste du verkligen såra mig? Jag litar på dig, du får börja lita på mig. Livet består för fan inte om löngner o sanningar ! Livet består av tillit, älska, o mkt mera ! Snälla, när kan du inse detta? Måste jag dö för att få ditt hjärta? Såfall tar jag det som konka nästa gång..


Kärlek handlar inte bara om att älska varran, det handlar om så mycket mera. Och tillit är ett av det viktigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0